TAG – Łowczyni


ZASADY:
1. Wklej banner na swojego bloga!
2. Napisz, kto Cię oTAGował.
3. Przekaż TAG kolejnym Bloggerkom.
4.Pokaż na Twoim blogu, co w ostatnim czasie* "złowiłaś" w sklepie
(ciuchy lub kosmetyki), post możesz wzbogacić o zdjęcia !
Mile widziane przybliżone ceny towarów :)
*Okres od jednego tygodnia do trzech tygodni :).



Za oTAGowanie bardzo dziękuję Kokosowej-Pannie, długo zwlekałam z odpowiedzią, bo czekałam na większy przypływ gotówki ;)

A oto co ostatnio upolowałam:

1.    Spinko – broszka, F&F ok. 13zł


Zakochałam się w kolorze i tych uroczych różyczkach. Nie miałam jej jeszcze na włosach, ale do fioletowych swetrów pasuje idealnie (mówiłam Wam już jaki kolor przeważa w mojej szafie? Fiolet oczywiście ;D)

2.    Olej z wiesiołka, GAL, ok. 18zł

Nie pamiętam, które to już moje opakowanie… chyba się uzależniłam ;) i moja cera też, bo jak tylko zrobię dłuższą przerwę to jej stan się pogarsza!

3.    Tran, GAL, ok. 9zł

Po ostatniej chorobie postanowiłam znów do niego wrócić. Zeszłą zimę nie chorowałam ani razu!

4.    ZMA, Activlab, ok. 15zł

Moja powieka znów zaczęła drgać :( więc czas na suplementację magnezem…

5.    Perfumy Versace Bright Cristal, 165zł



Czekałam na te perfumy prawie rok! (wciąż brakowało mi na nie funduszy :(( ) Cena taka niska, ale to oryginał, tylko kupiony na allegro u sprawdzonego sprzedawcy

6.    Tusz Wonder, Oriflame, ok. 16zł


Jedyny tusz, którym umiem pomalować sobie rzęsy. Efekt jak dla mnie spektakularny i dlatego już od 5 lat nie miałam innego tuszu!

7.    Baza pod cienie, Elf, ok. 10zł


Mój KWC, bez niej nie wyobrażam już sobie makijażu…

8.    Sztuczna grzywka, ebay, ok. 12zł


Zainspirowana grzywką Azjatyckiego Cukru i Nissiax postanowiłam sama coś takiego wypróbować. Niestety źle kliknęłam kolor :( i grzywka jest o jeden ton za jasna, ale przynajmniej w końcu nie kusi mnie powrót do grzywki ;)))

9.    Podkład Rimmel w żelu, ok. 24zł


Chyba każdy już o nim słyszał ;) Ja skusiłam się po recenzji Urban Warrior i nie żałuje!

10.    Żel z czarną rzepą Bielenda, ok. 5zł


Z polecenia dziewczyn z wizażu – zobaczymy czy w końcu uda mi się uzyskać wymarzone fale na dłużej ;)

11.    Odżywka Bananowa The Body Shop, 19zł


Bardzo tęskniłam za jej zapachem, więc jak w końcu nadarzyła się okazja bez wahania kupiłam!

12.    Płyn micelarny Delia, ok. 8zł


Absolutnie najlepszy płyn micelarny. Jak dla mnie to nawet lepszy od Biodermy!

TAG przekazuję do autorek blogów:

1.    http://urbanstateofmind.blogspot.com/
2.    http://urugwajska-kontrolerka-parkometrow.blogspot.com/
3.    http://azjatyckicukier.blogspot.com/
4.    http://beautyhairandfashion.blogspot.com/
5.    http://o-ironio.blogspot.com/

Pozdrawiam Was serdecznie,

Udostępnij

87 komentarze:

  1. sie obkupilas;p
    tez uwielbiam ten tusz, zamawiam hurtowo z kolezankami na allegro po 10 zl i mam na pol roku :) tusz idealny, a mam wrazliwe oczy.
    podklad w zelu kupie, a co :P
    a tbs gdzie tak tanio dorwalas? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Krakowie tbs jest stacjonarnie i tam ona tyle standardowo kosztuje :) Tusz też zamawiałam na allegro, bo już nie jestem konsultantką, a podkład naprawdę cudo!

      Usuń
    2. wow a ja myslalam ze odzywki sa tak samo drogie jak masla :P

      Usuń
    3. ta jest najtańsza, reszta już niestety dorównuje cenami masłom :(

      Usuń
    4. moze kiedys jak bede w wielkim miescie to kupię :)

      Usuń
  2. Naprawdę tusz Wonder to takie cudo? Wszyscy kusicie tą bananowa odżywką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz Wonder mam od 2 dni i nie mogę się nadziwić jaki jest wspaniały ;-)

      Usuń
  3. A u jakiego sprzedawcy kupowałaś grzywkę. Bo też jestem chętna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam u: kakabestgoods668, ale jakościowo to ona nie jest jakaś super. Sztuczne włosy i nieco z niej wypadają...

      Usuń
    2. e tam. Jak dla mnie nie musi być super. Po prostu jestem w stanie wydać 12zł(a nie 50) żeby sprawdzić jak wyglądam z grzywką;). Najwyżej potem kupię sobie lepszą jakościowo. Dzięki za odpowiedź

      Usuń
  4. moze ufarbuj grzywke farbka ktora farbujesz swoje wloski? gdzie kupujesz baze elf?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona jest ze sztucznych włosów, więc farba raczej by nie chwyciła :( a elfa - na allegro

      Usuń
    2. jak jest szcztuczna to faktycznie nic z tego :( chyba ze odeslesz i wymienia Ci na inna...

      Usuń
  5. Czy używasz jedwabiu do włosów? JA go uwielbiam , ale słyszałam , że przez alkohol wysusza włosy :( Czy są takie bez alkoholu? Jeżeli tak to jakiej firmy polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna brocha! Chyba się za nią rozejrzę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na żywo jest jeszcze ładniejsza ;)

      Usuń
  7. ostatnio sama mam chrapkę na żel, bo wiele dziewczyn mówi, że po dłuższym "robieniu" fal na żel włosy potem same się tak układają, bez jego pomocy, brzmi dość niewiarygodnie, ale zamierzam to sprawdzić ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochamy te same perfumy:)
    Moje już na wykończeniu, dlatego używam na naprawdę ważne okazję, aby jeszcze troszkę mi posłużyły:)

    super zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Baza pod cienie Elf to dla mnie niespodzianka :) Słyszałam do tej pory słabe opinie o tej firmie. Chyba czas wypróbować i zamienić bazę z Virtuala.

    Pozdrawiam,
    like-gray.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciesz się odżywką z TBS póki możesz bo znowu wycofują ;) przynajmniej w USA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaa nie wierzę :((( znów wycofują kochany przeze mnie produkt!! trzeba będzie poczynić zapasy...

      Usuń
  11. kusi mnie ta grzywka...albo te nakładki a la luźny kok, które widziałam na blogu Azjatyckiego Cukru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, że na zdjęciach wyglada jak prawdziwa - oszukałam siostrę i TŻta ;) na żywo też by było ok, gdyby nie różnica w kolorze :((

      Usuń
    2. a to sztuczne włosy, prawda? Nie świecą się za mocno w świetle flesza? Widziałaś może na ebay takie nakładki-dopinki by zrobić luźny kok? Sorry za tyle pytań :))) ale nie wiem czy bawić się w clip-on z naturalnych czy po prostu kupić takie cuda ale sztuczne

      Usuń
    3. sztuczne, święcą się dość mocno, ale moje w sumie też mocno błyszczą, więc na żywo różnica nie jest aż tak duża. Nie wiem jakby było przy innym kolorze - moje czarne farbowane też nie wyglądają do końca naturalnie :(

      takich dopinek na kok chyba nie widziałam, ale nie wiem jak miało by to wyglądać, więc możliwe że przegapiłam. U tego mojego sprzedawcy był spory wybór różnych takich akcesoriów - możliwe ze i dopinki ma :)) (kupowałam u kakabestgoods668, ale jakościowo te rzeczy nie są jakieś super jeśli miałabym to nosić na dzień to chyba wybrałabym naturalne włosy, ja kupiłam to raczej dla zabawy i przekonania się czy ścinać grzywkę ;) )

      Usuń
  12. też mam ten podkład i jest super jak dla mnie :) najlepszy jaki miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tusz Wonder - dostałam niedawno w paczce i od tego momentu jestem nim oczarowana!

    Body shop, muszę poszukać

    A co do grzywki - zatkało mnie ;P

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ta odżywka sprawdza się :)? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na moich włosach bardzo dobrze :))

      Usuń
  15. Ale zakupy! Na Rimmela tez sie czaje, jak tylko bede znow w PL na pewno zdobede ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też używam Wonder lasha :) na zmianę z Maybelline Colossal Volume - czasami wręcz eksperymentuję i je łączę ;)
    Ta grzywka dopinana mnie kusi, ale nigdy nie wiem jaki kolor dobrać - obecnie moje włosy nie dość że są multikolorowe, to jeszcze naturalny odcień waha się pomiędzy czarnym a bardzo ciemną czekoladą z szaro czerwonym poblaskiem - kolor nie do określenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam te versace, ale zapach mi się krótko utrzymuje :C tobie też?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie trzyma się bardzo długo i jest bardzo mocny (rekord- spryskałam rękaw kurtki- pachniała ponad tydzień!)

      Usuń
  18. używam tego żelu juz bardzo długo, jak dla mnie rewelacja, nie skleja po wysuszeniu włosy są elastyczne :) ale używam około raz w tyg ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwszym użyciu jak na razie jestem zadowolona :) zobaczymy jak będzie dalej ;)

      Usuń
  19. Gdzie kupiłaś ten płyn micelarny Delii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Naturze :) tylko tam ja widziałam i zawsze tam kupuję

      Usuń
  20. hej :D
    przepraszam że nie na temat ale mam pytanie co to za składnik: Ammonium Laureth Sulfate ? Jest na trzeciej pozycji w moim szamponie :)
    Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Anwen. Z chęcią dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy mogę wiedzieć od jakiego sprzedawcy kupujesz perfumy? Duzo podrób w sieci,a też na nie poluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam u: PerfumeriaYvette 100% oryginał

      Usuń
  23. Mogłabyś mi powiedzieć, czy Twój olej z wiesiołka jest w żelatynowych osłonkach? Szukałam takiej informacji w internecie, ale nigdzie nie było, a nie chcę kupić czegoś, czego nie będę mogła brać ;).
    I pozwalam sobie dodać do obserwowanych - przeglądam Twojego bloga od dawna, opublikowałaś moją włosową historię i w pewnym stopniu uratowałaś moje włosy :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety są w żelatynie :( wegetarianka? :))

      Usuń
    2. Och, szkoda :(. Poszukam jakiejś alternatywy dla tych kapsułek.
      Tak, jestem wegetarianką ;).

      Usuń
  24. jak czesto malujesz wlosy:)?

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszy mnie, że jesteś zadowolona z tej bazy z elfa bo ja właśnie czekam na nią, bo zamówiłam ją sobie a naczytałam się niepochlebnych recenzji na jej temat. Mam nadzieję,że będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  26. FARBUJESZ WLOSY????
    JAK TAK TO JAKIEJ FARBY UZYWASZ ?
    NIESTETY BOJE SIE FARBOWAC HENNA:(

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej Anwen, mam pytanie. Co sądzisz o zdolnościach nawilżająco-regeneracyjnych tej bananowej odżywki TBS? Czaję się na nią od dawna, ale moje włosy są mocno zniszczone i zastanawiam się czy nie lepiej zainwestować w coś treściwszego. Czytałam opinie na KWC, ale są bardzo zróżnicowane, a z racji tego, że to Ty jesteś moim włosowym guru, uznałam że zapytam eksperta :D :*

    P.S. Mój chłopak do dziś nie rozumie, dlaczego prosząc go o suszarkę do włosów na prezent gwiazdkowy uparłam się akurat na Remington 3710... Ale Ty wiesz!:D

    Kachness

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do mocno zniszczonych włosów ta odżywka może być za słaba, pamiętam, że z 1 opakowania nie byłam jakoś szczególnie zadowolona, ale wtedy moje włosy były właśnie w o wiele gorszej kondycji... a z suszarki jesteś zadowolona? ;)))

      Usuń
    2. Jak najbardziej! Choć przyznam szczerze, że to moja pierwsza suszarka, zazwyczaj zostawiałam włosy do naturalnego wyschnięcia, a w kryzysowych sytuacjach suszyłam przy piecyku w łazience, który jednak ma gorące powietrze i włosy po tym nie wyglądały najlepiej, a po suszarce są super, zero puchu czy elektryzowania. Tak mnie ta jonizacja zaintrygowała, że czaję się teraz na jonizującą szczotkę Braun :D A co do odżywki to szkoda, bo zapach niezwykle kuszący, ale może za kilka miesięcy, jak moje włosy trochę odżyją :)

      Usuń
  28. Bright Crystal - perfumy? Uwielbiam ten zapach, ale czy on nie występuje tylko jako woda toaletowa (eau de toilette)? Bo jeśli masz eau de parfum, to oddam Ci moją duszę za namiary na tego sprzedawcę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie :( mój błąd - jest to oczywiście woda toaletowa...

      Usuń
  29. Jeśli chodzi o cenę versace Bright Crystal, to po prostu w Douglasie cena jest przesadzona... W wielu sklepach interenetowych widziałam je o wiele taniej i wiadomo allegro, ale tam bałabym się trochę kupować :( i właśnie ona występuje chyba tylko jako eau de toilette.

    Pytanie do Ciebie Anwen (pomijając, że często zaglądam na Twojego bloga):
    - Zastanawiam się nad tą odzywką z TBS tylko u mnie nie ma tego sklepu ani w najbliższej okolicy. Jedynie widziałam na allegro ale ceny 25-32 zł co z przesyłką daje od 32 do 40 :( szkoda mi tyle pieniędzy... bo za to, kupując w TBS miałabym dwie. Wiesz gdzie można je taniej kupić np. w necie albo znasz jakiegoś sprawdzonego sprzedawcę na allegro?

    Proszę o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ją kupuję stacjonarnie w sklepie TBS, na allegro nawet nigdy nie sprawdzałam :( a Versace kupiłam na allegro, ale od drogerii internetowej właśnie :)

      Usuń
  30. śliczna spinko – broszka :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej! Od jakiegoś czasu [2-3 miesiące] stosuje olejów wg Twoich wskazówek (macadamia i migdałowy) i zauważyłam, że moje włosy się przetłuszczają następnego dnia po myciu. (nawet jak już 1,5tyg ich nie używam) Zawsze myłam włosy co drugi dzień i jakoś to wyglądało po ludzku a teraz nie da się z domu wyjść. Przetłuszczają się tylko u nasady a dalej są suche jak zwykle.. To wina olejów? Może ich rodzaju? Albo nie każdemu służy olejowanie?
    Z góry dziękuję za odpowiedź
    k.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze niedokladnie je zmywasz?

      Usuń
    2. Raczej dokładnie. No i nie używałam już jakiś czas olejów a przetłuszczanie się nie przeszło. Może to po prostu wina czapki :/

      Usuń
    3. w takim razie to pewnie właśnie czapka + ogrzewanie :((( Trudny to dla włosów okres. moje też szybciej się teraz przetłuszczają.

      Usuń
  32. hej.... piekne wlosy- pozazdroscic. A ja w sobote zrobilam straszna glupote... mialam wlosy od 10lat rozjasniane, poszlam w soboet do fryzjera by nalozyl mi farbe blond... bo nie chcialam juz rozjasniac.Siedzialam z ta jasna farba 20 minut, potem nast.20minut bo byly pomaranczowe(i to pod tym podgrzewaczem(nie wiem jak fachowo sie to urzeadzenie nazywa) Efekt: tragiczny- odrosty zlapalo na pomaranczowo- reszta biala... Pozniej trzeba bylo pozlozyc na to jakis kolor zblizony do moich naturalnych;/moj kolor to bardzo ciemny blond...Kolor mi wyszedl dziwny- ani to rudy ani karmelowy.. ale zawsze lepszy niz jajecznicana glowie. Dzis mylam 1raz wlosy od soboty.... zalamalam sie jak splukalam szampon- wlosy sa tak szorstkie... wogole palce sie nie slizgaja po nich na mokro... nalorzylam maske i posiedze z godzine znia. Powiedzmi, poratu mnie, co ja mam teraz zrobic? jak mam o nie zadbac- poradz mi kochana - mi sie beczec chce... nie wiem na co mam sie jeszcze przygotowac, beda wypadac? lamac sie/ poki co wlosow mam sporo.... nie ma zle- no alepo tym co przeszly to nie wiem co bedzie. Przy okazji obcielam je po ramiona... bo tak bedzie lepiej mi je teraz pielegnowac.agata

    OdpowiedzUsuń
  33. jestem ciekawa tego żelu, bo szukam jakiegoś właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie uważam ze jest super, ale dopiero raz go uzylam :) za tą cenę warto spróbować

      Usuń
  34. jaka szczoteczkę ma ten tusz Oriflame?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. silikonową, bardzo dobrze rozczesuje rzęsy, ja ją uwielbiam :))

      Usuń
  35. Anweno, poratuj mnie po raz kolejny :)
    Mam zamiar kupić emulsję i maskę Glorię, a także szampon familijny Czarna Rzepa pollena-Savona. Gdzie mogę dostać te produkty?
    cieplutko pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej Anwen moglabys zrobic temat o elektryzujacych sie wlosach i jak temu zapobiegac, poniewaz sadze,ze wiele kobiet boryka sie z tym problemem w te mrozy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martiss - wpisu na ten temat raczej nie będzie, bo sama z tym problemu nie mam i nie do końca wiem jak sobie z tym radzić. Używaj suszarki z jonizacją, nawilżaj powietrze w domu, możesz jeszcze spróbować spryskać czapkę płynem antystatycznym. Powinno pomóc :)

      Usuń
  37. Mam pytanko ;) Co sądzisz o myciu włosów szarym mydłem i płukaniu octem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale w jakim celu? oczyszczenia? czy na tym miałaby polegac cala pielegnacja wlosów?

      Usuń
    2. Tak. Samo szare mydło i płukanie octem. Słyszałam od kilku osób, że to całkowicie wystarcza.

      Usuń
    3. spróbuj i opisz nam później wrażenia :) najlepiej jeszcze udokumentuj to zdjęciami. Ja bym się takiego eksperymentu na pewno nie podjęła, ale przy krótszych włosach czemu nie ;)

      Usuń
  38. Zdecydowanie udane łowy:) Mówisz, że ten micel z delii jest lepszy od mojej ukochanej biodermy?:> chyba będę musiała sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie tak :))) robiłam nawet test- jedno oko myłam delią a drugie równocześnie biodermą. Delia była szybsza! ;)

      Usuń
  39. hej Anwen Czarodzieju!:D
    chcialabym zapytac czy kiedykolwiek uzywalas odzywki Loreal Eseve total Repair 5, od pol roku jestem na odwyku od drogeryjnych kosmetykow znanych firm, staram sie wybierac te polecane przez Ciebie + oczwiscie olejowanie. Pytam, bo z braku innych kosmetykow, przebywajac nie u siebie w domu bylam zmuszona siegnac po ta odzywke i o dziwo: wlosy pieknie wygladzone, pieknie sie rozczesuje, blszcza jak szalone, pewnie to za sprawa silikonow, ale gdybys byla tak mila i zerknela na sklad :
    Aqua/Water, Cetyl Alcohol, PEG-180, Elaeis Guineensis Oil/ Palm Oil, Hydroxyethylcellulose, Dodecene, Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Wheat Protein, Arginine, Chlorhexidine Dihydrochloride, Polyxamer 407, Linalool, Isopropyl Myristate, 2-oleamido-1,3-octadecanediol, Myristyl Alcohol, Serine, Cetrimonium Chloride, Cetyl Esters, BHT, Citric Acid, Buthylphenyl Methylpropional, Lauryl PEG/PPG-18/18 Methicone Glutamic Acid, Hexyl Cinnamal, Glyceryl Linoleate, Glyceryl Oleate, Glyceryl Linolenate, Parfum/Fragrance

    jestes w stanie powiedziec mi czy to jeden z tych zdradliwych silikonow czy od czasu do czasu moge jednak siegnac po ten kosmetyk? Dopuszczam tez mozliwosc ze to co dzieje sie z moimi wlosami to sprawa oleju palmowego, ktory jest dosc wysoko w składzie:> dodam, ze wlosy mam długie i przesuszone.
    Jesli tylko znajdziesz chwile czasu to bardzo prosze o odpowiedz. Pozdrawiam Ola!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu pewnie, ze możesz :)) Skład ma całkiem przyjemny, sama zresztą używam maskę z tej serii i bardzo ją lubię (pisałam o niej na blogu).

      Usuń
    2. o masce czytałam oczywiscie, ale bałam sie ze za odzywka stoi jakies swinstwo :D a z olejem palmowym mialas do czynienia? jakoś o nim cicho a z tego co widze na helfach, to teoretycznie działać powinien całkiem dobrze, chyba sie na neigo skusze, tymbardziej ze ten z ktc kosztuje 20zl/500ml.

      Usuń
    3. miałam jedynie olej Carotino (mieszanka palmowego i canoli - czyli rzepaku) i szczerze mówiąc nie przepadałam za nim. Strasznie ciężko mi się zmywał.

      Usuń
  40. Jeżeli chodzi o suplementy magnezu czy żelaza np. to polecam Ci firmy Olimp. Mają najlepsze dawki i łatwo przyswajalną formę minerałów. http://www.doz.pl/apteka/p45491-Olimp_Chela-Mag_B6_kapsulki_60_szt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten magnez co ja mam tez jest w formie chaltów (łatwo przyswajalnych), ale oprócz magnezu i B6 ma jeszcze cynk - dlatego go wolę :))

      Usuń
  41. a ja czekam na versace gold crystal ;p genialne zapachy szkoda że tak ciężko dostępne

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie czytałam całego wątku,ale może nikt nie zadał takiego głupiego pytania jak ja:)
    Aniu,zaintrygowała mnie ta grzywka...czy ona nie wygląda sztucznie i dziwnie na głowie?
    Naprawdę używacie czegoś takiego dziewczyny??? WOOOW, ok, Aniu,odkrywam karty - to ja Chłopczyca:D
    Więc się nie dziwcie,żę się dziwię:)

    OdpowiedzUsuń
  43. nei wiem jak to sie stalo, ale dopiero teraz znalazlam te notke :o dziekuje za otagowanie - i choc ze sporym poslizgiem, to chetnie na taga odpowiem :*

    OdpowiedzUsuń