Forumowe ciekawostki: Spotkania włosomaniaczek + ankieta dla czytelników mojego bloga:)

http://www.anwen.pl/2014/01/forumowe-ciekawostki-spotkania.html

Forum Włosomaniaczek ma dopiero 6 tygodni, a już teraz tworzycie tam świetną i bardzo zgraną społeczność! 1818 zarejestrowanych użytkowników codziennie pomaga sobie wzajemnie w ponad 1000 wątkach :)) Nie wiem jak Wy, ale ja zupełnie nie spodziewałam się tak szybkiego rozwoju forum, a jeszcze bardziej zaskoczyło mnie to jak szybko dziewczyny zorganizowały się ze spotkaniami. Sama jak wiecie już od dawna planuję zrobić taki duży, ogólnopolski Zlot Włosomaniaczek, ale zanim mi się to uda (o ile mi się uda...) to już teraz możecie się spotkać z innymi miłośniczkami włosów i ich pielęgnacji:

8 stycznia o godz. 18:00 w Poznaniu. 
Szczegóły znajdziecie w tym wątku: http://forum.anwen.pl/viewtopic.php?f=22&t=1150

11 stycznia o godz. 19:00 w Krakowie.

Ja niestety 11 będę prawdopodobnie poza Krakowem i raczej nie uda mi się dotrzeć na spotkanie :( ale mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja się zobaczyć (jestem pewna, że te dwa spotkania nie będą ostatnimi :)) ).

Oczywiście liczę na to, że za jakiś czas będę mogła zobaczyć zdjęcia i relacje z tych spotkań na Waszych blogach lub na forum :))

Korzystając z okazji chciałabym Was jeszcze poprosić o wypełnienie ankiety podobnej do tej jaka pojawiła się na blogu w zeszłym roku :) Jak wiecie blog jest dla mnie bardzo ważny (prawie najważniejszy ;) ) i bardzo chciałabym, żeby wciąż się rozwijał. Oczywiście pomysłów na wpisy mi nie brakuje, ale chciałabym byście znajdowały tu to, co najbardziej Was ciekawi. Poza tym taka ankieta to świetny sposób bym mogła Was "poznać". Rok temu większość z Was bardzo się rozpisała przy ostatnim pytaniu i to właśnie te wypowiedzi były dla mnie najbardziej cenne :)


Pozdrawiam Was serdecznie,
Udostępnij

81 komentarze:

  1. wypełnione , a na forum się nie udzielam , za duzo tam zamieszania nie ogarniam tego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo, też nie ogarniam co tam się dzieje :p nawet się jeszcze nie zarejestrowałam, bo trochę mnie przeraża ten ogrom tematów xD boję się, że już bym nic nie robiła poza siedzeniem na forum :p

      Usuń
    2. Dokladnie! Forum wciaga wiec nawet sie tam nie zblizam...:D
      Pamietam kilka lat temu jak wpadlam w kafeterie... Masakra! Uzaleznienie na maxa :D

      Usuń
    3. Też się nie udzielam, bo go jeszcze nie ogarniam i blog Anwen mi zupełnie wystarcza póki co :D

      Usuń
    4. Ja nawet nie wiedziałam, że jest forum. Ale do szczęścia w sumie mi nie jest potrzebny. Blog Anwen wystarczy. Fcb nie obserwuję. W ogóle nie ogarniam po co blogerkom milion kont typu fcb, twitter, instagram. Wolę jak wszystko jest w jednym miejscu, czyli na blogu. Nie mam czasu na klikanie na miliony profili, skoro ledwo mam czas przeczytać nowe notki na ulubionych blogach. :(

      Usuń
    5. Też mam problem z odnalezieniem się w tym forum
      nikoletia

      Usuń
    6. na forum pojawiło się już kilka "gwiazdek", które wszystko wiedzą najlepiej. to niestety przypadłość wszystkich forów ;c

      Usuń
    7. tez zauwazylam te gwiazdki. A dziewczyny tak szybko tam pisza, ze ja nie nadazam. Troche mnie to wkurza wiec jakos przestalam zagladac. Ach, i nie jest dla mnie zbyt przejrzyste. Trudno mi dotzrc do temrow, ktore mnie interesuje.
      PS jak te laski znajduja czas na pisanie na forum-niektore maja juz kolo 1000 postow?

      Usuń
    8. Pewnie maja nudna prace to siedza calymi dniami na internecie :) wiem co to znaczy nudna praca w biurze i plaski tylek od ciaglego siedzenia, wspolczuje:)

      Usuń
    9. Gwiazdki? Nie rozumiem... Jestem na forum od samego początku-to prawda, ze piszemy szybko i wiele, ale to, ze ktos ma wiele postow nie znaczy, ze jest forumowa gwiazdą ani nikim kto sie w jaki kolwiek sposob wywyższa. Proponuje dołączyć do grona forumowiczek, bo panuje tam.super atmosfera-kazdy sie szanuje i sobie pomaga :)

      Usuń
    10. Ja jestem zarejestrowana i nieraz tam zaglądam ale nie udzielam się bo też nie nadążam :) ale fajnie że jest bo jest sporo ciekawych tematów. Ruda M.

      Usuń
  2. Done :-) muszę się wkońcu zarejestrować na forum, bardzo mnie ono ciekawi, jednak do tej pory nie znalazłam czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiscie standardowo nie moge zatwierdzic ankiety wtf... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj w innej przeglądarce :)

      Usuń
    2. W telefonie...? Mam tylko google...

      Usuń
    3. Tez to zauwazylam np w pytaniu "mieszkam..."

      Usuń
    4. True! W telefonie nigdy nie działa, a czasami nie pamiętam, żeby wrócić do ankiety kiedy będę na kompie, więc przepada

      Usuń
  4. ja bardzo lubię forum ;) super atmosfera :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Brakuje mi kilku odpowiedzi np
    -nie pracuje (a nie szukam ani nie zajmuje sie rodzina)
    -czytam tylko komentarze
    -nie obserwuje na zadnym z portali.
    Od razu zaznczam ze nie pisze z wlasneh perspektywy, z wyjatkiem ostatniego bo nie obserwuje nigdzie i nie ma takiej odpowiedzi...
    Tylko pomyslalam ze szkda ze tych wyjsc nie ma przy tych pytaniach bo pewnie przydalby sie niektorym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bez przesady, kto by wchodził na blog tylko po to żeby czytać komentarze? zwyczajne czepianie się. ankieta jest okej, prosta i czytelna.

      Usuń
    2. Poza tym pytanie o obserwowanie na jakimś portalu nie jest obowiązkowe do wypełnienia ;)

      Usuń
    3. Ale to pytanie o obserwowaniu na portalach nie było przeciez obowiązkowe .. ;)

      Usuń
    4. Zdziwilabys sie. Ile razy czytalam komentarze w ktorych bylo wyraznie widac ze ktos nie czyta w ogole notki...

      Usuń
    5. Np. Ja. Wiele razy jak nie interesowal mnie temat wchodzilam by poczytac komentarze. Co w tym dziwnego. W komentarzach wiele sie dzieje czasem. Dziewczyny pisaly np o aktualnych promocjach, jakies pytania zadawaly na ktore np moglam odpowoedziec i im pomoc. I wiele innych rzeczy.

      Usuń
    6. Ale akurat opcja "nie obserwuję innych kont Anwen na innych portalach" by się przydała. Dała by to obraz tego ile osób ewentualnie one nie interesują. A tak to jedynie ktoś nie zaznaczy nic, ale nie wiemy czy potem Anwen takie puste odpowiedzi liczy.

      Usuń
    7. Kobieto, Anwen pewnie aż tak nie interesuje, co robisz w domu. A jeśli chodzi o pytanie z obserwowaniem portali. Widzisz takie "gwiazdeczki" przy innych pytaniach? One nie są tam dla ozdoby. Jeśli przy pytaniu nie ma gwiazdeczki, to nie jest obowiązkowe, czyli NIE MUSISZ NA NIE ODPOWIADAĆ. Nie martw się tak o innych, najwyraźniej tylko ty masz takie dziwne problemy.

      Usuń
    8. Nie zwrocilam uwagi na to czy jakies sa obowiazkowe czy nie. Myslalam ze jak nie zaznaczylam to dlatego nie chciala sie wyslac ankieta. Ale zaznaczylam byle coi dalej sie nie da.

      Usuń
    9. Jak nie interesował cie temat i czytałaś tylko komentarze to chyba oczywiste ze zaznaczasz czytam posty i komentarze. Przeciez posty które cie interesują czytasz. Nikt nie wchodzi na bloga tylko by czytać komentarze, a wszystkie posty omijać... -.-
      A jeżeli już znalazłaby się taka osoba, to chyba nie ma po co ankiety wypełniać, bo nie jest czytelnikiem.

      Usuń
    10. To ja wyzej. Ja pisalam o sobie, ze czasem omijam posty, ale mialam na celu wytlumaczenie ze byc mozejest ktos kto czyta tylko komentarze i omija kazdy post. Wiele osob na roznych portalach tak robi, wiec kto to wie moze i tutaj sie ktos taki znajduje.

      Usuń
    11. Mnie z kolei brakowało opcji "czytam post i czasami komentarze do niego", i w ostatnim pytaniu rzeczywiście przydałaby sie opcja "interesuje mnie tylko blog" :)

      Usuń
    12. o matko, dziewczyny ale wy potraficie mieć bezsensowne problemy :) ankieta jest jasna, czytelna wystarczy tylko zaznaczać odpowiedzi ;D robicie problem z niczego..

      Usuń
  6. A i szkoda ze nie da sie w niektorych pytaniach zaznaczyc wiecej niz jedna odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie , pomyślałam tak samo :)

      Usuń
    2. a w którym konkretnie? :) bo starałam się dać taką możliwość wszędzie tam, gdzie ona ma sens

      Usuń
    3. Np że 'uczę się' i 'pracuję' :) A zapewne znajdzie się kilka osób które jeszcze dzieci wychowują :)

      Usuń
    4. Tez to zauwazylam np w pytaniu "mieszkam..."

      Usuń
    5. Albo studiuja pracuja dzieciuja i jeszcze szukaja pracy :) jest wiele takich

      Usuń
  7. o.. ankieta już wypełniona :P chętnie bym się wybrała na takie spotkanie, ale niestety nie moje rejony.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za rzadko wchodzę na forum, a widzę szkoda. Chociaż terminy i tak nie bardzo mi pasują. Co do spotkania ogólno polskiego to trzymam kciuki. Komu, jak komu, ale Tobie ma się nie udać. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypełnione, forum jest super, dzięki niemu dziewczyny pomogły mi znaleźć sposób na nieudane farbowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wypełniona. Uwielbiam twoje forum. Dzięki niemu znacznie powiększyłam swoją listę włosowych miejsc. A tak odbiegając od tematu to chciałabym, żeby spotkania włosomaniaczek odbywały się również w Warszawie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Pojechałabym do Poznania, ale podczas weekendu, na tygodniu to brak czasu niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakbym wiedziała o spotkaniu wcześniej to może bym się wybrała na to w Poznaniu, no ale niestety już za późno :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Wypełniona. (mój pierwszy komentarz u Ciebie :P )

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniej niż 16 lat
    16 - 18 lata
    19 - 24 lata
    25 - 30 lat
    31 - 40 lat
    Więcej niż 40 lat
    Skąd takie dziwne przedziały wiekowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie są one sensowne. Tak naprawdę odwzorowują różne, standardowe etapy w życiu, a z nimi często zmienia się profil pielęgnacji oraz finanse.

      Usuń
    2. Ej no wlasnie:D tu co3lata, tam co 5, za chwile prawe 10. Nie zastanowilam sie dopoki nie napisalas tego komenta :D

      Usuń
    3. właśnie podział jest bardzo logiczny. założę się, że 8 na 10 czytelniczek bloga nie przekroczyło jeszcze 30, więc bez sensu byłoby robić podział: 10-20, 20-30, 40-50 itd. różnica pomiędzy 17, a 27-latką [pierwsza zazwyczaj chodzi jeszcze do szkoły, jest na utrzymaniu rodziców, druga często rozpoczyna właśnie karierę, albo zakłada rodzinę, albo to i to] jest większa niż pomiędzy 47 i 57-latką, które można, przepraszam z góry, że tak brzydko powiem: wrzucić do jednego worka ;)

      Waleria

      Usuń
    4. bardzo sensowny. tez bym tak zrobiła.

      Usuń
  15. Wypełnione ;) + Od nie dawna czytam twojego bloga , (ok. tydzień) I myślę ze będę stałą czytelniczką. Dzięki tobie kupiłam już wcierkę jantar i od dziś zacznę pić/jeść siemię lniane ;) Miałam bardzo nie udane cięcie i teraz chcę żeby szybciej urosły i żeby po prostu były zdrowe ;) Aaaa i jeszcze jedno pytanko ... Dodajesz posty o określonych dniach , porach ( np. raz na miesiąc czy coś ) czy dodajesz kiedy chcesz ? Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak jak już ktoś powiedział, to forum zbyt szybko się rozrosło, nie zdążyłam się zarejestrować, a już swoim ogromem mnie przerasta! Tak naprawdę - to bardzo dobrze. Świadczy o potencjale włosomaniaczek :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Wypełniona :) Chętnie bym wpadła na spotkanie ale sesja, sejsa, sesja :(
    Mam nadzieje ze jeszcze coś zoorganizujemy, a forum jest bardzo fajne, lubie tam pisac o rzeczach waznych i tych mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też jeszcze nie byłam na forum, nie lubię tłumu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co nie jest tam tak zle. Zareestrowalam sie z ciekawosci udzielulam w kilku tematach ale nie mazalu zaledwie po kulka odpowiedzi w temacie max 2 strony. Moze w innych tematach wiekszy ruch alewchodzilam w tylko te interesujace mnie.

      Usuń
  19. Na forum:
    "dodaj do przyjaciol/dodaj do wrogow" :O
    Co to ma byc????? Kto to wymyslil???? Tak to forum od poczatku ma taka opcje???? "Wrogow"???
    ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to standardowa opcja na tym forum, nikt jej tam specjalnie nie wstawiał i szczerze mówiąc nie wiem czemu miałaby służyć ;)

      Usuń
  20. Anwen, przeczytałam to przed chwilą w internecie, co Ty o tym myślisz? :D Chlorowana woda nie zawsze zmienia kolor naszych włosów, ale niszczy je. Jak narazie przed wejściem na basen zawsze olejuję moją czuprynę, ale może ta rada (jeżeli jest oczywiście prawdziwa) pomoże niektórym włosomaniaczkom :D
    Na basenie jest mnóstwo zabawy, lecz są też jego minusy. Gdy po kolejnej wizycie chlor basenowy zaczyna już zmieniać kolor naszych włosów to możemy temu zaradzić oranżadką w proszku. Jeśli nasze włosy są zniszczone, a odżywka właśnie się skończyła, to dobrym sposobem na regeneracje naszej czupryny jest dosypanie do szamponu oranżadki w proszku. Takim szamponem o smaku lemoniady umyć włosy i spłukać go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzieś Ty to znalazła? :D

      Usuń
    2. I beda smacznie kolorowe musujace wlosy? :D fajny sposob ciekawe czy skuteczny ;p

      Usuń
    3. To było na joemonsterze :D Też nie ogarniam.

      Usuń
  21. Ankieta wypełniona i miałam możliwość zaznaczyć nie tylko jedną odpowiedź. Nie dopisałam komentarza a w sumie u Ciebie na blogu brakuje mi wiadomości o włosach farbowanych na blond.Wiem ,że są inne blogi na ten temat,ale Twój jest tak przejrzysty i fajny do ogarnięcia,że zaglądam do Ciebie najczęściej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ankieta wypełniona i mogłam zaznaczyć nie tylko jedną odpowiedź. Szkoda ,że nie dopisałam,że brakuje mi więcej wiadomości na temat włosów rozjaśnianych.

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie wypełniłam ankietę. :) Na forum się nie udzielam, ale chyba niedługo zacznę, może znajdę tam jeszcze więcej ciekawych informacji na temat włosów, które mi pomogą w rozpoczęciu dbania o swojej włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dziewczyny pomóżcie mi.co bd lepsze dla włosów do codziennego uzywania i zmywania olei. chce cos z rosyjskich kosmwtykow..
    SYBERYJSKI SZAMPON na brzozowym propolisie
    SYBERYJSKI BALSAM na brzozowym propolisie
    SYBERYJSKI SZAMPON na kwiatowym propolisie
    SYBERYJSKI BALSAM Agafii na cedrowym propolisie
    AGAFIA BALSAM SYBERYJSKI PROPOLIS KWIATOWY
    kompletnie nie wiem co wybrac. czym sie rozni balsam od szamponu. ktory byscie mi poleciły. czekam na odp:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam, to odżywka innymi słowy, a szampon to szampon. :) Ten na brzozowym propolisie jest moim ulubieńcem, oczyszcza i nie wysusza zarazem. Myślę, że miał duży udział w poprawie kondycji włosów ;) Miałam z tej serii również łopianowy, ale był bardziej (za bardzo) obciążający.
      Jeśli szukasz odżywki i masz zdrowe (nawilżone/niskoporowate), to możesz wziąć balsam. Jeśli zniszczone/spuszone/wysokoporowate/wymagające nawilżenia, dociążenia, to polecam odżywkę rokitnikową z Planeta Organica.:)

      Usuń
    2. . a ktory nada sie najlepiej do codziennego mycia i zmywania olei. nie rozumiem wgl skladow kosmetykow a chce kupic sb jakis z tych szamponow..:)

      Usuń
    3. zdecydowanie szampon,tylko,że akurat te syberyjskie nie maja w składzie sls,czyli tego środka myjącego i mogą trochę niedokładnie zmywać olej.Ale możesz spróbować ten kwiatowy,ładnie pachnie i włosy są po nim takie puszyste.

      Usuń
    4. Nie maja sls a swietnie domywa ten brzozowy :) on sie lepiej nada do zmywania oleju, niz lopianowy. Stosuje go codziennie, po olejach nawet wcieranych w skalp.

      Usuń
  25. Ankieta poszla ;) Gratuluje rozwoju na forum :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię ankiety :) czytam Twojego bloga od bardzo dawna i cieszy mnie to jak bardzo sie rozwinął, a wraz z nim Ty. Mój blog nie jest popularny, ale każdy komentarz, każdy nowy obserwator motywuje mnie do dalszej pracy i pobudza
    Moja wyobraźnie do tworzenia. Pozzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Rozpisałam się w ankiecie.. :D

    Szkoda, że te zloty tak daleko. Może kiedyś uda mi się być na jakimś ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Zlot na północy proszę! Trójmiasto :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie chce sie moja ankieta wgrac, wiec wkleje tu moje wypociny :)
    Przede wszystkim, wiecej zdjec! Nawet przy kazdej notce, np gdy wspominasz o swoich wlosach mam ochote je zobaczyc (nawet kiedy mowisz o straczkowaniu, puszeniu itp. Jest to rowniez motywujace, ze nawet Twoje wlosy nie zawsze wygladaja idealnie ;) ). Po drugie, dokladne proporcje, tzn ostatnio czytajac o jakies plukance przeczytalam, zeby wymieszac troche jakiegos produktu z woda. W zyciu nie robilam zadnej plukanki i nie wiem ile tej wody starczy chociazby. Po trzecie, jesli czytam o jakims produkcie, to od razu chce wiedziec gdzie mozna go kupic (wiem, moge wygooglowac, ale odpowiedzi czesto i tak nie sa pomocne), czy stacjonarne lub/i online. Napisz, prosze chociaz gdzie ty day produkt zdobylas.
    Tylko te trzy kwestie mi wpadly do glowy. Cala reszta jest fantastyczna. Przede wszystkim to jak piszesz i jak latwo sie to czyta. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. a ja bym bardzo chciała nową serie wpisów "na zakupy z Anwen". To był super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  31. Co do jakiś tam powyższych komentarzy o forum, że niby gwiazdki i coś takiego... Naprawdę, jestem tam od niedawna, a tak mnie wessało... jest sympatycznie, nikt po nikim nie skacze, każdy stara się pomóc w problemie. Zdecydowanie wolę wchodzić na forum Anwen niż na wizaż gdzie jest totalny rozpierdzielnik informacyjny. A te "gwiazdki" to takie osoby z pięknymi włosami, które wcale nie mają się za kogoś lepszego tylko dlatego, że mają piękne długie włosy.

    OdpowiedzUsuń